Reisverslag 26 oktober 2021

26 oktober 2021 - Palma de Mallorca, Spanje

Na een nacht varen werden wij vanmorgen, 26 okt., wakker in de haven van Palma de Mallorca.

Het was nog donker en wederom waren we wat later wakker dan de bedoeling, maar goed wat wil je na zo'n geweldige avond met een optreden van Madonna  😉😊🥂🍾🎤🎶

Ook deze ochtend weer snel wassen, aankleden en snel naar de ontbijtzaal. Deze ochtend moesten we immers om 08.00 uur klaarstaan voor alle controles en temperatuurmeting alvorens we het cruiseschip mochten verlaten.

Alles verliep vlotjes en onze hostess vertelde ons welke bus we moesten hebben. De reisleidster heette ons welkom en na een 20 min. vertraging vertrokken we met de bus naar het centrum van Palma de Mallorca. We hebben wederom genoten van het uitzicht, de mooie oude gebouwen, de rust en de mooie olijfbomen.

We hadden ook nu weer een half uurtje pauze en konden even enkele  souvenirswinkels bezoeken.

Daarna weer terug de bus in en ging de tour weer verder.

Terwijl ik dit schrijf, moet ik helaas stoppen omdat het cruiseschip al om 18:10u de haven uitgevaren is en de 4G bijna geen bereik meer heeft.

Tot donderdag want vanaf  nu zitten we op volle zee en hebben we helaas even geen bereik en zullen jullie even in spanning moeten afwachten hoe ons avontuur verder is verlopen.

Liefs en groetjes,

Dave & Patrick 💟💖🏳️‍🌈🌞